Tränar igen

Jag har börjat träna igen!! :D
Flisan och jag har varit ute och joggat två dagar i rad. Det är verkligen ett tips för alla er med en hund att tillgå! VÄRLDENS-bästa träningskompis som hänger med i ditt tempo.
Jag använder mig av appen ENDOMONDO för att mäta hur långt jag springer samt kaloriförbränning och tid! Superbra. Tips till alla er med i-phone :)
Motivationen är på topp och för att ytterligare späda på den så har jag köpt nya träningskläder!
Rea var det också så jag kom undan väldigt billigt!
Stadium rea: 299:-
Stadium rea: 199:-
Skorna hade jag sen tidigare och de ser ut ungefär så här.. mina har nog utgått ur sortimenten.
Visst hart jag matchat min träningsoutfit bra?!
Favoritfärgen liksom ;)
/S

Kommentarer
Postat av: joanna-livet med Aspergers syndrom!



Hej! Jag heter Joanna och är 24 år och när jag blev 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund.

Så kolla gärna in min blogg:)

Ps. Du kanske tom vill göra ett bloglovinbyte?:)

Ps. kör även dagens blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika läsare dag och fler andra tävlingar med fina priser så passa på att anmäl dej:)

2012-03-08 @ 19:35:29
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: victoria

Åh vill också börja spring igen, lite svårt dock att springa i London. Trafikljus, korsningar, bilar, bussar, folk på hela gatan plus att jag kommer tappa bort mig. Får se när jag vågar mig på det :))

2012-03-09 @ 20:36:51
URL: http://trumvirvel.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Parker victoria, parkerna! Heja er! Själv trampar jag på spinning, har inte tillräckligt med självdisciplin för att ta mig ut på egen hand..

2012-03-09 @ 21:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0