Sömn, vad är det?

Här ligger jag i sängen med datorn på magen. Klockan är halv 6 och jag har varit vaken ett par timmar redan..
Jag kan inte sova och jag antar att det är stressen och pressen från plugget som gör det. Har sovit jättedåligt nu hela veckan.
Eftersom jag vaknade så tidigt och inte kan somna om igen så får jag väll ta tag i plugget några timmar innan det bär av mot sökskogen. Zack ska få träna sök för första gången i sitt 5 månader långa liv :) Det ska bli kul att prova på för min del också, jag är verkligen helt grön inom det område men det verkar kul.
Var och införskaffade en hurttasele (lifeguard orange) till Zack häromdagen det var rea så jag fick den för 179:-
samt en spårlina från hööks.
Fick min kamera igår föresten! Den ska invigas i helgen på utställningen!
På lördag är det sista ringträningen inför denna... hoppas jag kan gå, det skulle stilla min nervositet en aning. Jag ska egentligen jobba men jag tror att det har löst sig.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0