klippt och klart

Nu äntligen ser Flisan ut som en hund igen. Har tyvär ingen bild.
Mkt päls försvann iaf... Vägde henne i djuraffären innan klippningen: 8,5 kg och när jag lämnade tillbaka maskinen efter klippningen: 8,3!

Red ett pass barbacka idag igen ;) Fick inte nog av barbackahoppningen igår så jag tog ett dressyrpass barbacka idag på min lille fine ponny. Han är ju fantastisk den där alltså! Gick som en klocka fast jag inte riktigt var i balans alla gånger. Han har blivit så stadig även i avbrott och igångsättningarna. Häftig känsla det där när man riktigt lyfts upp av ryggmusklerna och känner hästen riktigt jobba under sig. Barbacka is the shit!
Känner redan nu träningsvärken som kommer smygandes, innsida lår, mage, rygg och hör och häpna: Smalbenen!! :P

Har lite dåligt samvete för att jag inte har pluggat nått än idag... men man måste få ta lte ledigt ibland!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0