Vart ska jag börja?

Ska vi börja med lite nutid kanske?... Så får det bli!

Idag har jag gått och blivit blond, väldigt blond.. sommarblond (undrar just hur det kommer se ut när solen har gjort sitt också??) Jag ska försöka få en bild på det, men jag hatar att ta egobilder på mig själv i nyktert tillstånd!!
Efter att ha fixat håret gick jag en sväng till solstaden (solarium) två gånger den är veckan har det blivit, inte bra! Men det är ju så sköönt att ligga där i dom där superfräna solarierna, Idag körde jag Vitalprogrammet 16 minuter. För er som inte vet så är dessa solarier extrautrustade med nån slags inbyggd doftspridare och man får små avsvalkande vattenpuffar på sig ;)

Sen bar det av hem till ön en snabbis innan jobbet. Bra med lilla Atos.

Morgondagens planer: Inte så mkt planer alls faktiskt mer än att jag ska skruva klart mitt lilla "barskåp" haha.. mamma blir nöjd iaf! Sen ska jag en tur till Färjestad Rid och trav för att införskaffa lite ridhandskar till mig själv samt lite priser till helgens lokala dressyrtävling på klubben :) Jag ska för övrigt vara speaker på tävlingen och uttala alla konstiga ponnynamn! *huh*
Ska rida lilla fiiina grå imorn också hade jag tänkt. Sn långritt i två timmar med barnen innan jag ska rida två pass dressyr. Sammanlagt 5 timmar i sadeln i sträck skulle man kunna säga, en paus på max en kvart mellan varven ;) Härligt det! *Träningsvärk delux + en öm rumpa*

/Sofia Blondie Nilsson

Kommentarer
Postat av: Louise

Du får gärna rycka lite på Chanels man om du har tid, imorgon eller på fredag! ;)

2010-05-26 @ 23:30:49
URL: http://louiseerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0