Uppdatering, bättre sent än aldrig!

Jag kan börja med att säga att  JAG HAR FIXAT KÖRKORTET! (för er som inte visste) 28/4 2010 :)
Väntar på att få hämta ut plastkortet..

Varit i Venjan över valborg med E och SK, blev ju inte riktigt som planerat dock. SK blev sjuk och vi var tvugna att åka hem tidigare än planerat. Synd. Men lite party blev det allt ändå.. och mys såklart <3
Usch vad det är jobbigt att säga hejdå, men det är bara att försöka få tiden att gå snabbare tills nästa gång vi ses. 

Kissarna är nu på väg mot 3 veckor :) Under helgen när jag var bortrest så öppnades ögonen och nu börjar de försöka gå på sina små ben! Bilder kommer..

Måndag idag igen.. ska fixa lite jobb vid datorn här innan jag ska ta volvon in till stan och träffa Becca <3 länge sen nu! Sen blir det 4H och lite jobb.

Jag är så jävla trött, känns som en megaförkylning är på väg att bryta ut eller nått.. vi får se hur det hela artar sig...

/S






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0