Värmskog, fiska, festa!

Idag gick jag upp i hyfsad tid för att åka till Värmskog och lämna Flisan till mor och far... Båda systrarna Nilsson har planerat utgång ikväll nämligen.
Fiskade lite gjorde jag när jag ändå var där, skojigt faktiskt även om jag aldrig får någon fisk!

Gjorde ett stopp på Bergvik på vägen hem och trängdes med resten av Värmlands befolkning kändes det som. Visst det brukar vara mkt folk men idag fick jag verkligen åka runt och leta länge efter en tom parkeringsruta och man fick zik zaka sig fram där inne! Present hittade jag. Mitt kort funkade inte, så jag kollade nu när jag kom hem och det var visst väääldigt slut på pengar... kontot låg på -50,25kr  *oops* Inte bra med tanke på kvällens aktivitet! Rånat mitt sparkanto på ett par hundralappar, mer blir det inte idag! ;) (Lever på förfesten)

Fest ikväll, Johanna fyller 20 GRATTIS :D
Jag är för ovanlighetens skull ganska taggad för ikväll :) Har varit lite opepp på senaste tiden.
Ses vi i dimman ute på Karlstads krogar ikväll?!



/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0