uh vad jag bloggar. (TÄVLINGAR längst ned)

Jaha då satt jag här igen då.. kan inte låta bli!

Jag har i alla fall fixat alla mina sysslor idag, känner mig nöjd.
Imorgon fm ska jag klippa mig, det fanns ingen drop in tid idag tyvär. Herregud vad folk det var på bergvik, jobbar inte de flesta nu likasom!? Svårt att hitta parkering en onsdag fm... inte riktigt klokt faktiskt.
Va inne i lite klädaffärer och kollade läget lite (tro det eller ej men jag hade inte planerat att köpa) hittade absolut ingenting som föll mig i smaken.. bara masa tråkigt var det. Plånboken blir glad!

Åkte till 4H och hade Flisan med mig. Vi tog hand om Elmer och sen var jag ute och red i paddocken ett tag. Gick hyffsat, men inte helt bra. Det var lite rörigt runt omkring med maskiner som håller på att fixa för asfaltering runt huset så jag hade inte så stora förväntningar på nervvraket... men hyffsat som sagt.
 


Bilderna är dock inte från idag utan från förra veckan..

Nu ska jag ute och motionera voffsi en stund (och mig själv för den delen, smällde nyss i mig en hel skål med glass *göttgött*)

Här är jag med och tävlar om uursnygga ridbyxor, var med ni också alla mina hästvänner! :)

Tävlar också om den här hjälmen! HÄR

/S

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hej tjejen!!

haft en bra dag idag?

kram

2010-08-18 @ 20:09:37
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Hille

omg, blir det asfalt nu ändå??? LYX! jag trodde pengarna var slut.

2010-08-19 @ 20:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0