Onsdagens planer

Nu kanske ni tror att jag precis har vaknat och slagit på datorn...men icke!
07.00 gick jag upp för att skjutsa mamma till jobbet, jag ville så klart ha bilen ;)

För idag ska jag åka till Bergvik en sväng och se om jag kan få någon drop in tid för att klippa av lite av mitt väldigt slitna hår som jag inte ens kommer ihåg när jag klippte sist! :S Nej FY nu är det dags att börja med regelbundna klipptider, boka direkt efter avslutad klippning!

Måste också besöka apoteket och skaffa mer piller...

Sen till 4H en sväng och kolla in finaste Leonardo som nu har flyttat in :) Äntligen ses vi igen. Jag hade honom som 4åring en sommar ute på hammarö, en mkt underbar tid med träningar och tävlingar...blandade resultat men fantastiskt underbart. Han passar mig som handen i handsken! <3
Ska kolla läget och se om Elmer behöver sig en tur också :)

Asgårds Leonardo <3


Gjorde föresten fynd igår på Ö&B i edsvalla. 4 st vojlockar för 20kr!!!! Skänkes till 4H, för själv får jag inte förvara mer saker i förådet (kunde inte gå förbi dom utan att köpa några stycken 5:-/st är ju omänskligt billigt!).
Besökte även Carlstad Depå outletbutik som ligger brevid Ö&B. Hittade jättefina jackor från Kingsland. VILL HA!!! Dock är min plånbok lite utsliten just nu och behöver lite påfyllning så det får vänta ett tag.

Lite djurvård har jag också att göra, klippa klor på hunden och tvätta sår på katten..

Nej nu ska jag sätta igång med allt som ska göras :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0