NU VET JAG!

Klockan är 11.43 den 20 augusti och S.Nilsson har äntligen bestämt sig efter att ha tagit sig en rejäl funderare här på morgonen!

RÖNTGENSJUKSKÖTERSKA, otippat?! OH jaa, men det ni inte vet är att jag faktiskt sökte detta också men prioriterade det inte speciellt högt.
Efter att ha vägt lita för och nackdelar för läraryrket så tippar vågen neråt ändå. Röntgensjuksköterska vill jag bli! Kanske finns också en liten chans att få jobba med det som jag absolut allra helst vill (djur) genom denna utbildning!

Intagningen var dock hyffsat hög på betyget men högskoleprovet var lägsta intagning 0,6 och jag har just nu 0,8! :D
Blir att göra högskoleprovet igen nu i höst och försöka få ännu lite bättre!!

/S


Kommentarer
Postat av: Louise Erikson

Härligt Nils, det kommer bli bra! <3

2010-08-20 @ 20:20:37
URL: http://louiseerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0