Nu verkar hösten ha tagit över totalt!

Fy vilket pissväder det är ute idag. Jag hade tänkt åka iväg och gå ut på en långpromenad med Flisan i skogen, men det tog verkligen emot när jag gick ut och satte mig i bilen... Styrde mot 4H istället. Blev kvar där ett bra tag och snackade lite skit med folket där.
Men se när jag väl bestämde mig för att åka så var det fortfarande lika pissigt ute, blåst och regn (ingen bra combo). Åkte hem istället.

Det är en sån här dag när man ska göra massa nyttiga inneaktiviteter, typ städa... inte roligt för fem öre men det kanske är dags att ta tag i det! Började ju igår så det är väl bara att fortsätta då ;)

Får belöna mig själv med något efteråt... vad det nu ska vara?

/S

Kommentarer
Postat av: Hille

chips och DIPP! längtar efter dipp så jag håller på att dö.

2010-08-25 @ 19:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0