Mobiltömning! BILDEXTRA

Hej igen, som ni märker går det lite i perioder det där med att blogga ;)

Nu i alla fall så var det verkligen dags för en tömning av minneskortet i mobilen.. Det har inte blivit av förut (första gången sen mobilen köptes) pga. att jag och programvaran för att kunna föra över till datorn inte riktigt har varit kompisar på sistone! Nu i helgen när J var här så hade han med sig en smart makapär (minneskortsläsare) så nu är hela minnet tömt på bilder och videoklipp :)

Delar med mig av några godbitar från min mobils livstid!

OBSERVERA att alla kort är tagna med mobilkamera!

Nyfödda små liv!
Nyfödda små liv som nu för övrigt har nya hem allihop :)


Emma träffade en ren inne på ICA i Vansbro på väg till Venjan (valborg)


Flisan vid pråmen början av sommaren.


Hammarös vackra skärgård, vid skagens fyr!

Fina Emma tog studenten :) <3

Och Karlsson <3
Annika tog så klart också studenten samtdigt men eftersom det var lite stressigt att hinna med att uppvakta alla så han jag inte med att ta några kort på henne :( Jättefin i alla fall <3
  
Fler bilder från studenten (klicka för att få större format)


Fest :) Finaste Becca och Jag..

Fessssssstt Score Karlstad!

Älskling åker vattenscoter. Jag vågade åka jag med faktiskt....inte ensam dock ;)

Pappa prövar Malins vackra... ja vad ska man kalla det overall... fint inte sant!?

Hahaa det här var roligt! Vi var ju i Venjan i sommar tillsammans med fam. Andersson. En dag beslutade vi oss för att ta en tur till mora och på vägen hem såg vi en skylt från stora vägen "RIDSPORTSBUTIK" Det var alltså en riktig så vit skyllt med svart text. Så klart förväntar vi oss en stor affär... men icke sa nicke ;) Bilden talar för sig själv!


Hanna, Annika och Jag :) Partyyy

Plockade kantareller i Värmskog, blev ganska mycket! :) Flisan är duktig på att leta...när hon vill!



Det var lite jobbigt det här med att lägga upp massa bilder... nu får det vara nog ;)

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Hille

HAHA! Älska hans liksom.

2010-08-09 @ 23:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0