Imorgon = fet träningsvärk

Hejsan igen!

Idag har jag varit i stallet i två omgångar till och med ;) Kan inte hålla mig därifrån...
Tog med mig syster också och vi hade tänkt fota lite men då hade jag visst glömt batteriet till kameran hemma i laddaren. Några mobilbilder blev det men dom får ni inte se för än jag har köpt en sån där makapär till minneskortet så att det passar i datorn.

Jamaica och Elmer fick sig ett pass var. Gick hyffsat med båda. Elmer fin som alltid men lite spänd och stel i höger varv.

Åkte hem och kastade i mig en bit mat och tog bilen tillbaka till 4H. Plockade även upp Hanna på vägen :)
Red ett pass till på Elmer ;) Fin men blev spänd som vanligt när man börjar höja kraven lite.

Imorgon bär det av till Venjan och min älskade <3. Ska köra en bil som jag aldrig ens suttit i förut, käns bra...njaa, men det ska nog gå bra. Det är farfars bil en VW golf combi. Växellådan är inte som på våra bilar riktigt bara. Backen sitter på ettans plats! *skumt*


Eftersom jag inte har några bilder från dagens ridpass så bjuder jag på en från förra sommaren. Våran dåvarande foderhäst Alva, ett underbart varmblod.

/S.Nilsson

Kommentarer
Postat av: victoria

väldigt vad duktig du har blivit på att blogga igen! ;)

2010-08-13 @ 00:12:48
URL: http://trumvirvel.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja visst! Det är just nu lite av en rutin på dagen... kan bli lite slappt nu under helgen då jag ska åka bort ;)

2010-08-13 @ 10:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0