Frisören fick mig att tänka om...

Jag var iväg till bergvik och klippte mig imorse (bara topparna) och hade en väldigt trevlig frisör. Vi pratade om utbildning, vilket är väldigt aktuellt i mitt fall och hon gav mig lite råd.
Hon tyckte tex inte att det var någon idé att börja på ett program om man inte var helt säker på att det är rätt... utan tyckte att det var bättre att försöka jobba och plugga upp lite kurser på kunvux.

Har högljuda samtal med pappa VARJE dag, han tycker absolut att jag ska bli lärare... men det är MITT liv och MITT beslut försöker jag förklara. *grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr* jag blir bara så himla förbannad innan vi ens har börjat diskussionen.

JAG VET INTE HUR JAG SKA GÖRA!!!! mindre än 2v kvar!!! :S

Jajaa jag var i stallet och rensade tankarna för en kort stund. Red Leo på hans premiärtur på gården och bland hästarna. Gick mkt bra mot slutet då han äntligen kunde komma till ro, stadig och fin.. *sööt*
Väl hemma igen så drog karusellen igång med pappa igen... nu har jag stängt in mig på mitt rum med datorn ;)

/S

Kommentarer
Postat av: victoria

Föräldrar ska alltid lägga sig i lite för mycket!

2010-08-19 @ 23:44:49
URL: http://trumvirvel.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Jag håller nog med frisören lite tror jag. Det brukar aldrig bli bra att börja plugga något man är osäker på. Brukar sluta med byte av program och sen har man fått studielån (för en termin som man ändå måste gå om i det nya programmet) i onödan. Gör det som känns rätt, för det går väl att söka in till våren också??

2010-08-20 @ 08:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0