Fredag och ensam

nästan i alla fall... djuren är ju här också allihop :)
Hade varit perfa att styra kräftskiva denna helgen men det blev lite kort varsel tyvär... Jaja imorn ska jag på 20 års fest hos Johanna! (Om exakt en vecka är det min tur)

Idag har jag ridit Leo igen, samt miljötränat honom lite. Han är nämligen LIVRÄDD för grisarna som han råkar bo granne med och måste ta sig förbi varje gång han ska in och ut ur stallet.. Det verkar släppa lite i alla fall.

Det är fredag som sagt, jag har suttit hemma hela kvällen, hade varit roligt att gå på Winnerbäck men inte ensam... synd att jag inte planerade det i tid så att jag kunde ha hittat sällskap.

Saknar min fina nått enormt idag, men nu är det inte sååå många dagar kvar tills han kommer till mig i alla fall *håll ut*

/S.Nilsson som äntligen har en plan för sitt liv och kan pusta ut!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0