En kväll som förr!

Ja gårdagen var trevlig förutom vissa detaljer och incidenter (inte jag).
Johanna bjöd på god mat och kladdkaka! Mkt mumsigt :) Vi drack, eller i alla fall jag drack rosé heeela kvällen/natten. Bröt av med någon cider in emellan, precis lagom nivå på det hela måste jag säga!

Vi drog vidare in till stan drack mer rosé på Ankans uteservering. Sedan bar det av till Harrys. Inte ett ställe i min smak precis men det blir vad man gör det till ;) Själv stod jag vid spelbordet och speolade bort mina sista korvören på black jack... killen som skötte det hela fick förklara för blondinen på andra sidan bordet hur det gick till.
Det gick väldigt bra en period, vann 80 spänn men spelade självklart bort dom lika snabbt. Det var skoj och killen vid spelbordet bara skrattade och skakade i huvudet när jag kom tillbaka gång på gång ;)

Hemma var jag inte för än kl 3, fick skjuts av Maddes pojkvän som jag nog snackade öronen av på vägen hem, jag blir rätt bra på att snacka som sagt med lite vin i kroppen. Snackade med en norsk göbbe på harrys också om jobb, knöt lite jobbkontakter så där en lördagsnatt!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0